header-help Kundeservice trustpilot Inklusiv moms
  • Eksklusiv moms (0%)
  • Inklusiv moms (25%)

Levering & forsendelse

Har du spørgsmål vedr. levering og forsendelse, kan du nemt og hurtigt finde svar her.

Fandt du ikke svar på dit spørgsmål? Kontakt kundeservice her.

Fragten koster 69,- ekskl. moms.

Vi tilbyder ikke fri fragt.

Når du lægger en vare i kurven, kan du med det samme se, hvornår vi forventer at afsende din ordre. Når du vælger en størrelse, får du desuden oplyst, om varen er på lager eller befinder sig på et fjernlager.

Er varen på fjernlager, vil du se et datointerval for den forventede afsendelse. Vi sender først din ordre afsted, når alle varerne er samlet på vores lager. Herefter tager leveringen typisk 1-2 hverdage. Den forventede afsendelsesdato vil altid fremgå af din ordrebekræftelse.

Hvis der står "Sendes omgående" som forventet afsendelsestidspunkt, og du bestiller inden kl. 19 på en hverdag, inden kl. 16 om lørdagen (gælder kun ved forsendelse med DAO) eller inden kl. 16 om søndagen, sendes din pakke samme dag

Når din pakke afsendes fra vores lager, får du en mail med et forsendelsesnummer. Husk at tjekke dit spamfilter. Hvis du mangler et track and trace nummer på din ordre, er du velkommen til at kontakte os, så kan vi oplyse det til dig.

Vores lager håndterer og pakker ordrer hver dag, så din bestilling hurtigt kan sendes afsted. DAO sørger for levering både til pakkeshops og direkte til din adresse alle ugens dage. PostNord leverer til pakkeshops alle dage undtagen søndag og tilbyder hjemmelevering på hverdage.

Vi tilbyder som regel dag-til-dag levering på hverdage. Hurtigere levering er desværre ikke muligt – heller ikke mod et ekstra gebyr.

Hvis en vare er på fjernlager, bliver den afsendt inden for det angivne tidsrum, som fremgår ved valg af størrelse, i din indkøbskurv eller på ordrebekræftelsen, hvis du allerede har gennemført din bestilling.

Levering til Grønland

Du har to valgmuligheder for levering af varer til Grønland: med skib eller med fly. Der beregnes ikke moms af varer til Grønland. Den forventede leveringstid er fra vi sender pakken fra Danmark, dvs. fra du modtager din faktura på mail. 


Fragt med skib til Grønland koster 399 kr.

Din pakke sendes fra Danmark med skib. Der er fast afgang med RAL én gang i ugen. Når pakken ankommer til Nuuk, sendes den videre på det bygdeskib, som leverer pakken videre ud. Leveringstiden fra Danmark til Nuuk tager 9-12 hverdage. Hertil kommer den videre forsendelse til endedestinationen. De små bygder har ikke altid en fast ugelevering, hvorfor leveringen til disse kan variere - også pga. evt. is eller andre vejrforhold. Derfor kan vi desværre ikke give en endelig leveringstid på pakken. Blue Water Shipping (BWS) sender dig en mail med forventet leveringstid, så snart pakken er overgået til dem og klar til afsendelse fra DK.

Vær venligst opmærksom på lukketvandsbyer, som periodevist kan være lukket pga. isen. Disse omfatter: Qasigiannquit, Uummannaq, Upernavik, Qaanaaq, Kangerlussuaq, Kangilinnguit, Tasiilaq og Ittoqqortoormiit. Leveringstiden hertil samt til mindre bygder kan derfor være forlænget. Hvis du vil have den hurtigste levering til Grønland, anbefaler vi, at du vælger levering med fly.


Fragt med fly til Grønland koster fra 699 kr. 

På ordrer over 7500 kr. koster fragten med fly fra 1499 kr.

Din pakke sendes fra Danmark med fly med en forventet leveringstid på 3-6 dage. Hertil kommer efterfølgende levering til endedestinationen. Alt gods sendes via Kangerlussuaq og videre med mindre fly/helikoptere derfra. De små bygder har ikke altid en fast ugelevering, og leveringen til disse kan derfor variere - også pga. evt. vejrforhold.

Vi forbeholder os retten til at kræve ekstra betaling ved større bestillinger. Hvis fragtomkostningerne overstiger 1499 kr., kontakter vi dig vedrørende betaling af det overskydende beløb.


Levering til Færøerne

Fragt til Færøerne foregår med Blue Water Shipping Fly Service og koster fra 359 kr. Der beregnes ikke moms af varer til Færøerne. Den forventede leveringstid er 2-5 hverdage efter afsendelse fra Danmark og foregår med fly.

Vi forbeholder os retten til at kræve ekstra betaling ved større bestillinger. Hvis fragtomkostningerne overstiger 359 kr,-, kontakter vi dig vedrørende betaling af det overskydende beløb.


Returnering fra Grønland og Færøerne

Bemærk, at der ikke er vedlagt en returlabel, hvis pakken leveres til Grønland og Færøerne. Her står man selv for returfragten, hvis man ønsker at returnere.

Returpakken sendes til:

AO Workwear v. Workwear Group ApS

Ølstrupvej 2A

6971 Spjald

Danmark

Afsender betaler returomkostningerne.

Når din pakke er klar til afhentning i pakkeshoppen, Pakkeboks eller Nærboks, har du 7 dage til at hente den. Hvis pakken ikke afhentes inden fristen, sendes den automatisk retur til os. Herefter oprettes en retursag på ordren, så du modtager en kreditnota, og beløbet refunderes.

Hvis din pakke endnu ikke er afsendt, kan du bruge funktionen "Find ordre" til at se ordrestatus.

Hvis pakken er afsendt, og du ikke har modtaget den efter to hverdage, må du meget gerne kontakte os, så vi kan undersøge sagen nærmere.

Det er desværre ikke muligt at rette oplysningerne, da de er sendt til den valgte distributør (PostNord eller dao) allerede ved bestilling. Du skal derfor kontakte os på mail, chat eller telefon, så vi kan oplyse dit track and trace nummer.

Ved problemer med PostNord eller DAO appen kan vi desværre ikke hjælpe. Prøv i stedet at kontakte den pågældende distributørs kundeservice.

Nej, på nuværende tidspunkt sender vi kun PostNord og dao, og det er derfor ikke muligt at vælge andre.

Nej, vi sender altid ordren som pakke med et track and trace nummer, så pakken kan spores.

Når vi modtager din ordre, bliver den behandlet i den rækkefølge, den er indgået. Hvis alle de bestilte varer er på lager hos os, og ordren afgives inden kl. 19 på hverdage eller kl. 16 om søndagen, bliver den pakket og afsendt samme dag med PostNord. Er nogle af varerne på fjernlager, kan leveringstiden være længere. Den forventede afsendelsesdato fremgår både i indkøbskurven og på din ordrebekræftelse.

Vores lager er fuldautomatisk, hvilket betyder, at ordrerne ikke plukkes manuelt. I stedet håndteres varerne af et avanceret robotsystem, som sørger for hurtig og præcis håndtering. Når din ordre er klar til behandling, henter robotten varerne og sender dem til en pakkestation, hvor vores medarbejdere sørger for at pakke dem forsvarligt i forsendelsesposer eller kasser.

Så snart ordren er pakket, bliver den afsendt direkte fra vores lager, så du modtager dine varer hurtigst muligt.